Cheftræner søges til U17 segmentet.

01. maj 2024 kl. 10:53

Er du passioneret omkring fodboldtræning og motiveret af at udvikle unge talenter? Så er dette din mulighed for at blive en del af vores hold som cheftræner i U17 segmentet.

Om os: Vi er en dynamisk og ambitiøs fodboldklub, der prioriterer både sportslig succes og personlig udvikling. Vi tror på at skabe et positivt og støttende miljø, hvor vores spillere kan trives og nå deres fulde potentiale.

Stillingen: Vi søger en engageret og kompetent cheftræner til 2009 årgang. Som cheftræner vil du være ansvarlig for at planlægge, gennemføre og evaluere træning 4 gange om ugen samt deltage i kampe ugentligt. Derudover vil der også være rejser 1 – 2 gange om året i forbindelse med turneringer eller træningslejre.

Kvalifikationer: Vi lægger vægt på både faglige og menneskelige kompetencer. Vi søger kandidater med følgende kvalifikationer:

• Indehaver af UEFA B-licens eller skal til at tage den.
• Erfaring med træning af ungdomsspillere, i liga 1-2 rækkerne eller senior spillere på minimum danmarksserie niveau.
• Stærke kommunikationsfærdigheder og evnen til at motivere og inspirere unge spillere.
• Kan indgå i et tæt samarbejde på tværs af årgange med udvikling i centrum.
• Kan træne og spille kampe ud fra klubbens spillerudviklingsprogram.
• Evner at fremme både individuel og holdmæssig udvikling, via vores tilbud i liga 1.

Aflønning:
• Løn efter aftale
• Tøjpakke
• Refreshment-kurser eller kurser til personlig udvikling

Hvis du er klar til at tage udfordringen op og være en del af vores dedikerede trænerteam, så send din ansøgning på mail til:

Rasmus Andersen Udviklingstræner – Ra@b-marienlyst.dk
- 31731088

Søren Rasmussen Talentchef – Sr@b-marienlyst.dk
- 22529646

Vi ser frem til at høre fra dig!